לקוחות

    לקוחות

    לעבוד יחד

    המשימה שלנו ב-NOVIS היא לסייע ללקוחותינו להגיע ליעדים שהציבו לעצמם. הדרך המיטבית לשם, כך אנו מאמינים, משלבת ראיית האנשים והעצמתם, שהרי בסופו של דבר, האנשים הם הנכס החשוב של כל ארגון.
    כמי שחיים ופועלים בקו-אקטיביות (Co-Active Model), אנו מאמינים ביצירת שותפות (CO) עם לקוחותינו, חיבור אותנטי ושקיפות.
    הקפדה נוספת שלנו היא על היישום. אין אנו רוצים לבלות שעות אצל לקוח בלי שתרמנו והבאנו ערך משמעותי ומורגש. על כן אנחנו מקפידים כבר בתחילת עבודתנו לברר עם הלקוח מה ייחשב בעיניו להצלחה.
    Co-Active Model 


    ניסיון ופרויקטים

    אימון מנהלים בכירים חברת High-Tech

    אימון מנהלים בכירים חברת High-Tech

    המטרה

    הובלת מהלכים משמעותיים בחברה ויצירת מרחב עבודה חיובי ותומך המאפשר יצירתיות וחדשנות.

    מפתחות להצלחה

    • קשר אישי חזק ופתיחות מלאה.
    • מחויבות אישית גבוהה לאורך כל התהליך.
    • תמיכה ועידוד מצד המנהל הישיר.
    • עבודה עם אתגרים ממשיים.
    • מוכנות ללמידה ולהתפתחות.

    אתגרים

    • דפוסי התנהגות שהוטמעו במהלך השנים.
    • בניית מערכת יחסים משמעותית בין המנהל למאמן - בניית אמון.
    • עיצוב מערכת היחסים אפקטיבית עם המנהל הישיר.
    • לעבור משיפוט עצמי לקבלה ולפיתוח עצמי.

    תוצאות

    • שיפור בשביעות הרצון של המנהל בחיים האישיים והמקצועיים.
    • ביצוע מהלכים משמעותיים בחברה.
    • שיפור ניכר בשימוש בתקשורת אפקטיבית ומשחררת.
    • יכולת ניתוח מצבים מורכבים, הפקת לקחים והובלת מהלכים באופן שוטף.
    • שיפור ברמת האפקטיביות של המנהל לחברה והחברה למנהל.
    • נוכחות משמעותית יותר בכל פגישה ואינטראקציה.
    • הגשמת "חלומות ילדות" ברמה האישית.

    ליווי ואימון צוות הנהלה חברה פיננסית

    ליווי ואימון צוות הנהלה חברה פיננסית

    המטרה

    ליווי הצוות לשיפור ביצועים: תהליכי קבלת החלטות ויישומן היעיל, שימוש בכלֵי ניהול אפקטיביים, שיפור האווירה, חיוביות וגיבוש.

    מפתחות להצלחה

    • הבנת הערך והתועלת על ידי כל המשתתפים בתהליך.
    • אבחון עצמי של הצוות בתחילת התהליך.
    • הקשבה למשוב על הצוות מהעובדים.
    • יצירת ישות ברורה לצוות ופיתוח אחריות בקרב כל אחד מחברי ההנהלה לישות זו.
    • התגייסות מלאה ודוגמה אישית מצד המנכ"ל.
    • יצירת בסיס ערכי משותף לחברי צוות ההנהלה.
    • בהירות בהגדרת המטרה והעתיד החיובי המצפה להנהלה בקצה הדרך.

    אתגרים

    • פערי גישות בין חברי ההנהלה.
    • קושי למנהלים להשקיע את הזמן הנדרש (האתגר במהלך של לעצור ולהשחיז את הגרזן).
    • עזיבת שני חברי הנהלה מסיבות אובייקטיביות תוך כדי תהליך.
    • התנגדות למנכ"ל בתחילת התהליך.

    תוצאות

    • חברה מגובשת בזכות גיבוש ההנהלה.
    • קבלת החלטות יעילה ומדויקת יותר.
    • פתרון בעיות ותופעות התנהגותיות מטרידות בחלק מהמחלקות.
    • צמיחת החברה בכ- 20% תוך הרחבת מערכי מכירות.

    ליווי שינוי ובניית מוקדים משרד הביטחון

    ליווי שינוי ובניית מוקדים משרד הביטחון

    המטרה

    מעבר משירות טלפוני מבוזר במחוזות הפזורים בארץ, לשירות רב ערוצי מרוכז במוקד ארצי אחד. פרויקט טכנולוגי מהלב, שסייע להעצים את כל הנוגעים בו ושיפר את השירות לציבור הזכאים המיוחד והרגיש.

    מפתחות להצלחה

    • הבנת הדחיפות: רמת השירות ללקוחות האגפים הייתה נמוכה מאוד. למרות העובדה כי הלקוחות שבויים, מוסרית לא ניתן היה להמשיך במצב זה.
    • בניית וועדת היגוי ומִנהלת פרויקט מובילה וחזקה כולל רתימת מנכ"ל המשרד.
    • גיבוש תפיסת שירות וחזון עבורו המאמץ כדאי.
    • הפצת חזון זה ותמונת עתיד, שבה מתאפשרת הקלה לעובדים ושירות מעולה ללקוחות.
    • עבודה בצוותי חשיבה וביצוע המשלבים נציגים מכל רחבי הארגון.
    • עלייה לאוויר עם פיילוט מנצח – מחוז דן באגף השיקום.
    • שינוי והיערכות באגפים ובמחוזות לעבודה תקינה עם המוקדים.
    • בניית הרגלים חדשים תומכים והטמעתם: תקשורת בממשקים, שפה וערכים, תהליכי עבודה, יעדים ומדדים.

    אתגרים

    • הרגלים ישנים של עובדים ותיקים.
    • חששות מאובדן ערך ותרומה בקרב מנהלי ביניים, בעיה שגררה לעתים חוסר שיתוף פעולה מִצִדם. 
    • קושי בניהול הממשק עם המוקדים מצד הנהלות האגפים.
    • נתק ארגוני עם המוקדים המופעלים ע"י עובדי קבלן.

    תוצאות

    • ארבעה מוקדי שירות המעניקים גישה בערוצים: טלפון, דוא"ל, אינטרנט, SMS.
    • לקוחות (זכאים) מרוצים, המקבלים תשובות מהירות ומקצועיות.
    • מידע עדכני להנהלות האגפים מהמוקדים, אודות הנעשה בשטח בזמן אמִתי.
    • מידע סטטיסטי אודות צורכי הזכאים ובעיותיהם.
    • פניות לעובדי אגפי משרד הביטחון לקבלת קהל, ייזום שירות לזכאים והשתלמויות.

    פיתוח מנהיגות חברת High-Tech

    פיתוח מנהיגות חברת High-Tech

    המטרה

    העצמת מנהלי ביניים תוך הקניית יכולות וכלֵי מנהיגות.
    מעבר מניהול למנהיגות תוך חיבור לחזון הארגון, תרבותו וערכיו.
    מימוש המנהיגות בפועל, תוך השפעה על הקבוצה אותה מנהיג המשתתף ובמקביל השפעה על הארגון כולו.

    מפתחות להצלחה

    • הובלה משותפת ותיאום מלא בינינו המנחים לבין מחלקת משאבי אנוש.
    • שיתוף מנהלים ישירים של המשתתפים בתהליך.
    • תהליך הנפרש על פני ארבעה חודשים וממשיך בתמיכה כשנה לאחר סיום הקורס.
    • פגישות אימון אישיות עם המשתתפים לפני פתיחת התוכנית, במהלכה ובסיומה.
    • יצירת חיבור לחיי הארגון העכשוויים, לאירועים אקטואליים ולדוגמאות מהיום-יום.
    • מטלות מעשיות היוצרות מחויבות להצלחה ומשפיעות על שיפור הביצועים.
    • בניית קבוצת המשתתפים כקבוצה תומכת ומאפשרת צמיחה של כל אחד מחבריה.

    אתגרים

    • התנגדות בקרב מנהלי המשתתפים לתהליך ארוך, שנראה להם לא ביצועי דיו.
    • התנגדות חלק מהמשתתפים לתהליך ולמידה הכרוכה בצמיחה אישית, שאינה דומה להקניית כלים - הלמידה המוכרת להם.
    • תקציב מוגבל.
    • היעדרות מנהלים לימים שלמים.

    תוצאות

    • 75% מהמשתתפים דיווחו על שיפור ושינוי אישי בתחומים הבאים: ביטחונם העצמי כמנהלים בארגון, אומץ לבצע שינויים, יכולת להעצים את המנהלים תחתיהם, מעבר מדגש על ניהול משימתי לניהול המאזן משימות- אנשים, שיפור יחסים ושיתופי פעולה בממשקים.
    • משתתפים אחדים הטמיעו כלים ותהליכים ביחידות שאותן הם מנהלים: עבודה על חזון וערכים, בניית תהליכי שיתוף בין-צוותיים, סדנת הקשבה ועוד.
    • קבוצת הבוגרים מובילה פרויקט ברמת הארגון להעמקת נושא "התמקדות באנשים".

    שינוי תרבותי בארגון חברת טכנולוגיה ממשלתית

    שינוי תרבותי בארגון חברת טכנולוגיה ממשלתית

    המטרה
    בניית תרבות ארגונית שתתמוך ותאפשר עבודה בארגון במציאות של שינויים מהירים, תקציבים בלתי יציבים, תחרות אגרסיבית ולקוחות תובעניים.
    כל זאת תוך פיתוח מנהיגות וליווי המנכ"ל וצוות ההנהלה בתהליך.

    מפתחות להצלחה

    • ליווי המנכ"ל ועבודה כתף אל כתף.
    • גיבוש צוות ההנהלה מקצה לקצה ורתימתו לתהליך.
    • עקביות ושיטתיות בהטמעת חזון וערכים.
    • דוגמה אישית של המנכ"ל והמובילים.
    • הקפדה על בניית אמון והעצמתו התמידית.
    • סבלנות לתהליך מתמשך (כשנה וחצי).
    • שיתוף אנשי מפתח שהפכו תוך כדי תהליך לבעלי תפקידים.

    אתגרים

    • התנגדויות של חלק מחברי ההנהלה שעלולות היו ליצור אופוזיציה נגד התהליך.
    • אנשי מקצוע מקצוענים וחיוניים שלא היה להם מחליף, התקשו להכיל את השינוי.
    • טענות רבות מצד לקוחות תוך כדי תהליך השינוי ועד להתייצבות.
    • עזיבת בעלי תפקידים את החברה.
    • התנערות מאחריות אצל חלק ממנהלי הביניים.

    תוצאות

    • הגברת אמון הלקוחות בחברה.
    • כניסת פרויקטים נוספים.
    • הצלחה בגיוס Talents בשכר בינוני יחסית לענף.
    • קיצור וייעול תהליכי ממשק.
    • גיבוש וחברויות בקרב עובדי החברה.


    ממליצים

    • "אני מתאמן עם מורן מזה שנתיים. במהלך תקופה זו עברתי שינויים משמעותיים גם בחיי האישיים וגם בחיים המקצועיים. מעבר לזה שהאימון עזר לי להגשים הרבה מחלומותיי ולהגיע לשיאים עסקיים בחברה, אני מוצא את עצמי נהנה הרבה יותר ממה שאני עושה ומקום העבודה הפך להיות מקום נעים וכייפי להיות בו.
      מעולם לא עברתי אימון ולא הכרתי את האפשרות הזו. היום אני רואה בבירור את הערך המשמעותי שקיבלתי מהאימון ואני ממליץ בחום! בין אם אתה חושב שאתה צריך אימון או לא אני מאוד ממליץ על אימון עם מורן. הוא יעזור לך להגשים ולהשיג הרבה יותר לעומת מה שתוכל לבד."

      דימה בביצקי
      CTO FORNOVA

    • "אסתי שלום. אני רוצה שוב להודות לך מאוד על הנחייה מעולה. כהרגלי חיפשתי את הסיבות האמִתיות שגרמו לאנשים לצאת כל כך מרוצים וכל כך מאמינים שהפעם זה משהו אחר. המקצועיות שלך בהנחיה והובלת צווים לשינוי, היכולת לפתח ולנתח אירועים שמתרחשים ואמירות שנאמרות במהלך הפעילות, הנכונות שלך לזרום איתי לשינויים שהתבקשו כל העת, על פי המצב בשטח, ההספקים והלו"ז, ולא להישאר בהחלטות התכנוניות הראשוניות, האמון שלי בך כמי שתוביל אותם בדרך המקצועית והנכונה למקום ששם ארצה לראות אותם בעשייה היומיומית, נראה לי שאלה ועוד סיבות רבות וטובות כאמור, הביאו להצלחה. תודה רבה לך על מקצועיות, חברות והרבה עבודה משותפת."

      יולי גת
      מנכ"ל
      רשת בית בלב

    • "אסתי יקרה, אני מודה לך על התהליך שעברתי בקורס. זאת היתה מתנה אמיתית. מרגיש שינוי משמעותי במודעות לדברים שלא הייתי ער להם קודם, ב- IMPACT שלי. עזרת לי מאוד באחת התקופות המאתגרות ביותר שהיו לי, ואני מרגיש שבסופו של יום יצאתי חזק יותר מתקופה זו. אני לוקח את השיעורים שלמדתי בתהליך שלנו לכל החיים. חושב שגם העובדים שלי היו מודים לך."

      איציק פולד
      BI Automation Department Manager
      HP

    • "מצד אחד מורן הוא אדם מאד רגיש, קשוב, אכפתי ואמפתי. מצד שני הוא ישר, אמִתי ומחויב לתהליך האימון. תכונות אלו יחד עם חוכמת חיים עמוקה הופכות את מורן למאמן מדהים, אשר יודע לתמוך ולהכיל כשצריך, אך גם להגיד את האמת (הלא תמיד יפה) ברגעים שצריך להסתכל לאמת בפנים.

      תהליך האימון הוא כייפי והתוצאות לא מאחרות להגיע!

      אני מוצא שהאימון מהווה עבורי מסגרת אפקטיבית להתפתחות אישית ומקצועית ומקרב אותי למקום הטבעי שלי בחיים."

      מיכאל רובינוביץ
      GM FORNOVA

    • "וואו, איזה עומק של תהליך, איזו פתיחות מדהימה ותוצאות מרשימות. לסיכום אני חושב שכולם הרוויחו. אסתי, מרשים ביותר וכל הכבוד! "

      אריק קוחנובסקי
      Planning & Excellence section manager
      HP Indigo

    • "ברצוני להודות ולציין לשבח את אסתי רבינוביץ' על עבודה משותפת ואינטנסיבית לפיתוחו של אגף משפחות והנצחה. מעבר לאישיותה יוצאת הדופן, התומכת והמבינה, נחשפנו לדמות מקצועית היודעת להניע תהליכים. בכל תקופת עבודתנו אִתה בלט הידע, היחס האישי, החשיבה מחוץ לקופסה והחשוב מכל: הדמות שיש מקום לפרוק ולהתייעץ עימה."

      אריה מועלם
      סמנכ"ל וראש אגף משפחות והנצחה
      משרד הביטחון

      הלקוחות שלנו

      • C Logos20160503 0184
      • C Logos20160503 0185
      • C Logos20160503 0186
      • C Logos20160503 0188
      • C Logos20160503 0189
      • C Logos20160503 0190
      • C Logos20160503 0191
      • C Logos20160503 0192
      • C Logos20160503 0194
      • C Logos20160503 0195
      • C Logos20160503 0196
      • C Logos20160503 0197
      • C Logos20160503 0198
      • 00010
      • 00011
      • 00012
      • 00013
      • 00014
      • 00015
      • 00016
      • 00017
      • 00018